Friday, June 3, 2011

Kipas Susah Mati watak "Seth Tan" drama Nora Elena adaptasi Novel Kasih yang Suci

Adush..ni semua penangan drama2 kt tv ni sekarang..hu..hari saya jadi kipas susah mati cerita Trilogi Cinta adaptasi dari novel hasil penulisan Sharifah Abu Salem 'Tak Semanis Impian, Tak Seindah Mimpi & Tiada lagi Mimpi" memang hangat la kan...dengar2 cerita Trilogi Cinta 2 bakal menyusul..he...x sabor nk tengok nanti..

Yang saya nk cerita ni, pasal drama Nora Elena...adaptasi dari novel kasih Yang Suci dari penulisan Meen Zulaikha..he..yang tengah tayang kt TV3 sekarang..adush cair saya tengok watak Seth dalam cerita ni..he...disebabkan da taksub sangat, saya semangat gila pergi cari novel dia...banyak tempat gak saya pergi nak cari novel..semua habes..tapi akhirnya saya dapat gak jumpa..kt Harris, Jusco Tebrau..apa lagi saya pun semangat la beli..da la sekarang ni semua novel dpt potongan 10% kt popular and Harris..he...ni baru tengah sempat baca separuh je..x sempat nk baca..selalunya satu mlm saya da leh habis satu novel..tp yg ni, x menyempat lak..sbb da dua mlm saya kuar ngan housemate2 saya g amik barang...he..takpela this weekend mesti boleh abeskan...tak sabar..


Ikhlas:Google

ha..kalau dulu saya tangkap cintan ngan watak Badrul dlm Trilogi Cinta, dalam Nora Elena lak saya tangkap cintan ngan watak hero la.. Mr Seth Tan...nasib baik dia bagi watak tu kt Aaron Aziz..mcm sesuai je..he..comel gila..rasa dia la jejaka idaman semua perempuan sekarang ni..terhangat di pasaran..nasib baik la dia da kahwin..he..tapi serius, saya tangkap cintan..hahahaha..tp bukan dengan Aaron Aziz, tp ngan watak Seth Tan tu..dapat sumai mcm ni..sumpah x cari lain...hahahaha..pitam.. 

Lepas ni ada novel Ombak Rindu lak nk dijadikan cerita..he...ni pun x sabar nk tengok walaupun saya rasa mcm janggal bila dapat tahu, Maya KArin yang akan bawak watak Izzah nanti..kita nantikan je la menjadi ke x..ok..tapi watak haris kt Aaron Aziz saya seuju..he..
x sabar nak tunggu!!

Firefly out.

E.T. Lyrics


You're so hypnotising
could u be the devil, could you be an angel
your touch magnetizing
feels like going floating, leave my body glowing
They say be afraid
you're not like the others, futuristic lovers
different DNA, they dont understand u
You're from a whole other/another world
a different dimention
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light
Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial
You're so super sonic
wanna feel your powers, stumb me with your lasers
your kiss is cosmic, every move is magic
You're from a whole other/another world
a different dimension
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light
Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial
There is this transcendental, on another level
boy, you're my lucky star
i wanna walk on your wave length
and be there when you vibrate
for you i risk it all
all
Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial
Extraterrestrial
Extraterrestrial
Boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

0 comments:

Post a Comment