Me n Family at Pulau Ketam, Ikano

Aktiviti last weekend...last weekend saya spent ngan family tercinta saya ..he...
Hari Ahad, kitorang satu family g mkn kt Pulau Ketam yang terletak kt Ikano,Damansara..
And this time, Along yang belanja..
sbb dia tengah kaya...hehehe...
saya memang dari ari tu teringin sangat nak makan steamboat..tapi xde kawan..
so, masa Along offer nak belanja..saya ajak la dia makan steamboat..he..
memang puas hati la kan..sbb banyak..
tapi mak saya kurang sikit steamboat ni..
dia kata makan x kenyang..
he...
tapi dah anak2 dia makan..
dia pun makan je la kan..
really had fun la that day..
abes je makan...
saya pun pergi mencari Durian Pancake
da lama x makan..
x sempat nak amik gambar, adik da penyekkan sbb dia g letak dlm beg..hampeh tul..
Dah dapat durian pancake,
ktrg singgah Toy r Us lak.
saya da janji nk belikan hadiah untuk Danial..
belikan dia Drum,
bawak balik rumah,
try mula2 ok..
tetibe x leh bunyi..hmm..
apa lagi terpaksa la bungukus balik untuk pulangkan..
nasib baik leh pulangkan..drg bagi voucher since takde da kat situ..
oklah..tengok gambar la pulak..
penat nak cerita lebih2..he..
Firefly out..









0 Comments