Tanya sama pokok



Lagu ni dalam betul maksudnya..
kena hayati bebetul liriknya
and seriously lagu ni memang sedang elok je kalau saya nak tujukan kt seseorang 
Tapi kepada seseorang yang lain,
kalau awak rasa saya ni perli awak je...
awak ingat apa?
my life just revolving around you?
kalau nak tahu, bumi ni berputar mengikut paksinya..
itu pun x tahu ka?
pleasssssssssseeeeeeeeeeeeelah...
Ko tak mentioned nama aku pun aku tahu ko tujukan kat aku
Aku x buta untuk melihat, x pekak untuk mendengar, tak bisu untuk bercakap and aku bukan x de akal untuk berfikir..
Ada aku kisah...
jangan asyik nak syok sendiri ye..
nak touching2 over sensitip lak..
tak layan la..
and lepas ni x payah la nk hipokrit sangat ngan aku..
ni pun aku x de selera la nak layan..
harsh word for harsh people..
Nice word for nice people..
Jangan nak cabar2 aku.
ko kalau da over sangat aku melenting, ko jgn nk wat muka kesian lak..
budget aku la yang buli ko...
ko wat mcm tu memang betul la sangkaan aku tentang ko...
ko konon2 da pilih jalan sendiri kan...so ko hidup lah ngan jalan yang ko ingat betul tu..
aku ngan hidup aku x terjejas pun..


Enjoy semua...
Pokok by MUH feat Hazama..





Tersesat malu bertanya
Tak tahu tak tahu ke mana
Terlalu banyak alasannya
Ku terdiam


Menyusur di kaki lima
Terlihat bayang wajah kelmarin
Tersentuh hati bagai luruh


Tanya sama pokok apa sebab goyang
Jawab angin yang goncang
Terbang burung terbang
Patah sayap diduga
Seandainya rebah
Kau masih ada
Terlalu mahu dan mahu
Terlupa apa yang perlu
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam


Tak mudah namun tak susah
Terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh


Kau masih ada
Kau masih ada
Kau masih ada
Kau masih ada


Terlalu mahu dan mahu
Terlupa apa yang perlu
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam


Tak mudah namun tak susah
Terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh
Tanya sama pokok

btw,saya nak ingatkan..saya bkn kipas susah mati Hazama ye,,,al maklumlah, da 2 post lagu dia je..saya suka lagunye aje...he...

Firefly out...

0 Comments