Audit Week...seriously exhausted..



Home sweet home...he...dari smlm dah sampai rumah baru nk home sweet home...he...ari ni mmg satu hari tido..nk balas dendam...this week mmg busy gile...x sempat nk update blog pun...saya kena hantar sertai Port Safety audit kt Johor port...hu...seminggu tu...so, dari ari Isnin saya dah ulang alik dari gelang patah ke pasir gudang...mmg penat x terkata la...kena keluar dari rumah awal since highway pasir gudang mmg terkenal ngan jammed nye...hu mmg x sanggup...yela saya ni dah biasa g keje jalan x byk kete...x jauh pun dari rumah sewa saya ke PTP,..bila dah kena ulang alik ni, mmg terasa lah sangat penatnye kan..dah tu ada lak dinner mlm ari Isnin ngan Rabu tu....abes je audit petang kul 5,saya rush back blik GP, lepas Maghrin rush back g PG balik since dinner buat kt sana..hu...sampai rumah dah malam, pagi kena bangun awal..mmg parah la rasa...dah mmg penat2 tu, leh lak Purse ku bukan berjenama Gucci tu hilang lagi...hmmm...parah parah..mmg penat gile...so minggu ni kesimpulannya saya penat...and feel relief since dah berada kt rumah ku syurgaku sekarang ni...he..

next week dah start puasa, rasa sekejap lak masa berlalu..nk ikutkan ni puasa ramadhan saya yg kedua kt GP...harap Ramadhan kali ni memberikan seribu makna buat saya...dan buat rakan2 yg lain juga...he..Moga Bulan Ramadhan ni dapatlah kita mendekatkan diri kepada pencipta kita yang mutlak..InsyaAllah...Salam Ramadhan Al-Mubarak...dan sama2 la kita mengucapkan ahlan wasahlan kepada bulan yang penuh berkat..Ramdhan...

Firefly out...
Jom kita sama2 g terawih ye mlm first esok...

0 Comments