Walupun Purseku bukan berjenama Gucci 2

hu...mmg terbuktilah purseku bukan berjenama Gucci...semalam dia hilang lagi..tp kali ni lagi worst sbb saya tercicirkan kt kedai makan..uhuk...nasib baik la budak kedai yg muka innocent tu baik hati n simpankan...pagi smlm saya ada program..sepanjang program dub dab dub dab pikir mana la purse saya tu...yela ptg kan nk blik KL...duit satu sen pun xde...abes je program,saya terus cabut balik rumah..dah puas cari kt rumah n bilik xde..saya pn nekad nk g tgk kt kedai saya mkn mlm kelmarin,mana la tahu,ada rezeki jumpa kan, dalam hati ckp kalau xde mmg terus g balai la buat report......sampai kedai,tanya budak kedai tu, Alhamdulillah, dia simpankan..check semua ada..rasanya budak tu bukak lansung purse saya tu sbb kalau dia bukak mesti dia da call sbb dlm purse saya tu ada name card...memang Alhamdulillah sangat2...saya pun bg hulurlah sikit money kan kt budak tu. disebabkan kejujuran dia...he..

pengajarannya, Zuritah cuba lah careful sikit..ni semua nk sepah2...hmm..bukan first time ni..ni dah second time...cuba2 lah buat berubah ye...hmm...baiklah...

btw, otw balik KL saya kena tahan polis sbb melebihi had laju...hu...132km/h...hu...nasib baik polis tu baik, kalau x melayang RM300..dia bg amaran je..ampun ye pak,lain kali x buat lagi...hu...

Firefly out..

0 Comments