Selamat hari Kelahiran Ilham & tahniah Kak Hernee!!

Muhammad Ilham Syahmi (Credit picture to Anna KSR Fauziana aka Mummy Ngah)
Welcoming newborn Muhammad Ilham Syahmi nama diberi...he...Alhamdulillah, Kak Hernee telah pun selamat melahirkan seorang putera yang bukan putera raja pagi semalam tanggal 14 July 2011 pada pukul 8 setengah pagi melalui kaedah ceasarean bersamaan ngan tarikh Harry Potter last movie punya tarikh tu budak ni lahir..he...

kami satu ofis mmg over excited la...penantian demi penantian, akhirnya keluar gak budak kecik ni sorang..he...comel je dia...merah kemerahan...kena panggil Humairah la cegini...he..pis2 kacang pis ek Kak Hernee..

Tengahari smlm, saya pergi ngan ofismate semua melawat..pada sebelah malam lak saya bawak housemate saya lak g melawat..hahahaha...over x saya?sampai 2 kali melawat dalam satu hari...tengahari ni mcm rehat lama, nak g tengok lagi..he...over2...kang mesti Kak Hernee bising...dah xde muka lain nk g melawat dia..he...

Tahniah buat kak Hernee dan suaminya Abg Nazir di atas kelahiran ni...
Buat Ilham, auntie ita doakan jadi anak yang soleh ye...jgn nakal2...mcm lagu Alif satar..Please please please Kamu jgn nakal...he...

*saya excited buat Kak Hernee dan keluarga sbb kak Hernee ni saya dah anggap mcm kakak saya sendiri sepanjang saya duduk kt Gelang Patah ni...lantak lah kalau nmpak saya over...he...so, im so happy for them...

Firefly out..

2 Comments