JB-KL-JB

oh saya tak mengular waktu kerja..saya curi tulang sekejap je..kui3x..aiyoo..pejam celik pejam celik dah raya ke-6 dah..cepat je masa berlalu kan..so mcm mana raya semua org?mesti best kan...saya tahun ni bertapa di rumah je..saya start cuti 4 hari sebelum raya..Raya ke-5 baru saya naik kerja balik..ikut hati mmg xnak naik kerja dah..sebenarnya sebelum raya hari tu mak saya kurang sihat..sampai la sekarang..sedih hati nak tingglkan mak kt KL tu and datang JB ni nk bekerja..rasa dukacita sangat la..saya harap dapat sangat dapat jaga mak saya..tapi tula la..company ni xde nama Abah saya...so terpaksa la kerja dengan hati yg x rela..Saya harap doa semua orang untuk kesihatan mak saya..dan berharap saya dimurahkan rezeki untuk bekerja di KL secepat yang mungkin..amin..so, InsyaAllah..petang ni saya bergerak balik ke KL semula..start from this week, saya dah start ulang alik JB-KL-JB every weekend..huh...pitam...

Firefly out

0 Comments