allahumma yasir wala tuassir

Salam pagi ahad yang indah..being busy lately..x sempat nk update blog ni..walaupun tahu x ramai yang akan baca..banyak perkara yang berlaku akhir2 ni...saya yakin ini ujian Allah s.w.t., mungkin saya selalu alpa dan lalai...

Mak masih x berapa sihat..setelah 2 bulan meninggalkan hospital, mak masuk hospital semula hari ahad lepas..2 hari lepas dapat advise yg mengejutkan dari doktor..kami adik-beradik sebulat suara nak discharge mak dan berubat cara lain..InsyaAllah..saya yakin dengan izin Allah, cara ini akan berkesan..Amin..InsyaAllah saya akan ceritakan terperinci nanti...buat masa sekarang hanya satu doa dalam setiap sujudku..Moga mak cepat sembuh...Amin..tolong doakan mak saya juga ye...doa anda hanya saya akan balas di akhirat nanti..InsyaAllah..


Allahumma yasir wala tuassir..

Firefly out

0 Comments