Home Sweet Home

he..terasa sangat bahagia dapat mengupdate blog dari rumah..recently, i've been busy with my job..nk update blog memang x sempat..hu..nk blik KL pun lagila kan...hu...sebenarnye saya memang da apply Annual leave for today tau..so kalau PM x bg cuti pn saya tetap cuti..sbb saya rasa penat..hu...sepanjang tahun banyak perkara yang berlaku..ngan kerja ye..hu...memang penat la..

pagi tadi tolong mak siat ayam untuk meehoon sup,mak ada mengadu cerita x best....dia cerita ada orang memerli dia..al maklumlah..adik saya kan dpt masuk U sambung degree..dia leh ckp"ala, belajar tinggi2 tp x bekerja buat apa" mak saya maybe terasa sebab angah saya kan tengah dalam process mencari kerja..salah ke kalau mak saya berusaha bagi semua anak-anak dia berjaya dalam pelajaran?pada pendapat saya, orang yang berfikiran sempit je fikir macam ni...sorry to say la kan..i do respect you coz u definately older than me..but the way u think make me sick..so, if you are not able to achieve my mum's achievement, don't you dare to talk rubbish to my mum..selagi mak mampu nak bagi anak-anak berjaya...biarlah kan..dah anak you malas tak nak belajar,nak buat macam mana..if i said that u son/daughter are s&*^$% kang u melenting..so lantak lah..selagi kitorang x kacau u..jgnlah nak kacau family ktrg..i wish to see how far that your son/daughter can go..ceh siap ckp..x pe la kalau x belajar tinggi,asal pandai buat duit..hmm..we'll see..

oklah..enough for this morning..oh damn..how could i maki orang on the last day of the year..hu..

Firefly out..

0 Comments