My day

Wa..ngantuknya mata saya ni..tak tertahan la rasanya...semalam berjalan sakan wif my lovely family..balik pn da mlm, so,rasa penat x hilang lagi..pagi tadi kul 4 pagi mak da kejut suh siap2 balik JB..hu...awalnya mak...nak balik kn kul 6 setengah..pitam...dah pesan kt mak x payah masak pape sbb kesian kat dia...tapi bila saya bangn blik kul 5, mak dah siap masak semua dah..hu...kesian mak...tapi demi anak kesayangan dia ni, sanggup dia bangun pagi2 masak..sayang sangaat kat mak...he...

And disebabkan terjaga kul 5 tu da xle tido,saya pn terus la bangun siap2 nk blik JB, xleh kuar lambat sbb confirm jalan jammed...tu yang kena keluar awal tu...mata punyala menahan ngantuk, da sampai kat tangkak,saya berhenti jap...ngantuk sangat da rasanya...hu..x tertahan tul..tapi xleh nk tido lak bila kereta da berhenti...so,saya g cuci muka jap, terus kan perjalanan..pukul 10 baru sampai rumah...rehat2 jap...kul 1130 saya terus g keje..mata memang xle blah la ngantuknya ni...minum air kopi bergelen-gelen pun x jalan dah..esok lak ada audit...hu...asyik audit je..penat la rasanya nk melayan audit ni...kerja kita da la berlambak..nk layan dia lak...tensi je...

Bila sampai ofis bos besar panggil...sekali dia ckp kena saya kena turun KL balik Rabu ni sbb hari Khamis ada meeting kt Putrajaya..hu...baru je sampai GP da kena balik ke KL..pitam...dahla hari khamis meetingnya..kalau jumaat xpe lagi...xknlah nk ulang alik sehari je..last2 saya mintak je cuti hari Jumaat..hah senang..lama sikit leh duk rumah....dalam hati mmmg cuak tapi best gak la sbb leh duk rumah lama sikit...he...

Oklah firefly out..ngantuk sangat..nanti sambung lagi...

0 Comments